Stage

Brand Identity

Serveis
Stage

Un rebranding molt actiu

Stage és una empresa dedicada al món de l’esport i té diverses divisions especialitzades.
Venda de material esportiu, esdeveniments, formació de professionals i tècnics esportius, el centre esportiu en L’Illa amb el nom de NEXT i el centre d’entrenament personal. L’objectiu era trobar un vincle gràfic entre totes elles.

STAGE- Aymara Comunicació

La idea final va ser, primer, unificar les diferents tipografies en totes dues marques i filials, transmetent solidesa corporativa.
Una tipografia de pal sec, sòbria, amb valors esportius,tractant de donar més potència visual i amb un element incorporat en el naming amb grans possibilitats per a homogeneïtzar tota l’arquitectura de marca i donar-li caràcter i personalitat.
Aixó es tradueix en unes bandes inclinades amb un canvi de color diferencial, el taronja.

Tenim com a base estratègica unificar les marques però no volíem que perdesin la seva personalitat. Aquesta la vam traslladar als seus
webs, on cadascuna a traves del seu llenguatge visual defineix les funcionalitats de cada negoci, sense perdre coherència.

STAGE- Aymara Comunicació
STAGE- Aymara Comunicació
STAGE- Aymara Comunicació

ARQUITECTURA D’ESPAIS

A partir de la imatge corporativa vam fer un estudi d’arquitectura de marca per a traslladar totes aquestes sensacions a una experiència de producte.

És a dir, redissenyar l’interiorisme per a crear sensacions organolèptiques molt agradables i premium a través dels materials.

Per això es va proposar una redistribució dels espais, amb un marcat minimalisme del mobiliari i altres elements.

Amb materials molt actuals i orgànics, fustes i pedres naturals, amb línies rectes en espais oberts i còmodes, on s’incorpora el color corporatiu taronja combinat amb el gris i blanc, creant una atmosfera de relax, benestar i qualitat.