Peusa

Brand Identity & Development

Peusa - Aymara Comunicació
Serveis
Peusa

Redefinició i regeneració de marca

El 1943 PEUSA es transforma en una nova societat anònima per continuar expandint la seva xarxa de distribució per tota la zona de l’Alt Urgell i el 1993 a conseqüència de les noves lleis del sector elèctric es veu obligada a separar les seves activitats de generació, comercialització i distribució deixant la marca PEUSA com la matriu del grup de societats.

L’evolució de la seva marca és fer-la més rellevant en un context dinàmic i canviat. Reflecteix la determinació de reforçar la seva missió fonamental I fer-la tangible a través del seu nou posicionament: “L’energia del Pirineu.” Aquest nou posicionament encarna la idea d’un canvi significatiu a través del seu enfocament en la innovació en energies renovables i el compromís social amb un missatge clar que està profundament arrelat a la font d’on extrau l’energia, el Riu Valira.

El repte era construir un sistema de marca versàtil que aportés coherència i unifiques el seu grup de societats. Sempre tenint present la d’on ve l’energia que genera PEUSA, la base del sistema gràfic de la marca es basa en les ones concèntriques de l’aigua.

Peusa - Aymara
Peusa - Aymara
Peusa - Aymara
Peusa - Aymara

Com a part de la nova estratègia de marca, hem desenvolupat una campanya per unificar la comunicació basant-la en un posicionament d’empresa sostenible i compromesa amb la societat que dóna vida a la nova narrativa de marca.

Peusa - Aymara
Peusa - Aymara
Peusa - Aymara